Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ляв къс фар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ляв къс фар

    Здравейте колеги,

    Разходих алфичката до Европа и обратно , благодарен съм и , че ме изкара 5500 км за 10 дни, и единсвеното нещо което и стана е , че левия къс фар спря, имах резервна крушка сложих я , обаче уви пак не работи , габарита работи , дългите и те ... някакви идеи къде да търся проблема някой сбълсквал ли се е с такова нещо или да отивам на ел.техник. Като цяло пиша , защото искам да се науча и сам да отстранявам такива проблеми , че с тези фарове редовно нещо изгасва , а на сред пътя ел.техник къде да намериш.

    Поздрави
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Фасонката отзад или е нагоряла, или не прави хубав контакт......ако е само единия значи не е бушон мисля......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първо си провери бушоните!
      Имаш ли ел. проблем, първата ти работа са бушоните.
      когато изгаря кръшка или каквото и да било, много често това довежда за момент до късо и бушона гори.
      След като искаш сам да си отстраняваш подобни аварийки, вземи си уред! Не е необходимо да е скъп. Важното е да се научиш да боравиш с него. Тоест да не го изгориш и да можеш да четеш информацията , която ти дава.
      Когато се касае за силови консуматори: лампи; чистачки; моторчета за пръскачки; вентилатори и прочие, добре е да имаш пробна лампа. Там токовете са сериозни и много често уреда може да те излъже.
      С пробната лампа, обаче не се мери електроника.При нея тока е 200-500 мА и може да изгориш някой елемент.
      Изобщо питай и не се притеснявай.
      За това първо виж дали идва плюс на фара!
      Ако идва, провери и минуса!
      Няма какво да е друго!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        На отделни предпазители са ляв и десен (F4 и F5)
        Провери предпазителите, като се ориентираш по схемата:



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Първо си провери бушоните!
          Имаш ли ел. проблем, първата ти работа са бушоните.
          когато изгаря кръшка или каквото и да било, много често това довежда за момент до късо и бушона гори.
          След като искаш сам да си отстраняваш подобни аварийки, вземи си уред! Не е необходимо да е скъп. Важното е да се научиш да боравиш с него. Тоест да не го изгориш и да можеш да четеш информацията , която ти дава.
          Когато се касае за силови консуматори: лампи; чистачки; моторчета за пръскачки; вентилатори и прочие, добре е да имаш пробна лампа. Там токовете са сериозни и много често уреда може да те излъже.
          С пробната лампа, обаче не се мери електроника.При нея тока е 200-500 мА и може да изгориш някой елемент.
          Изобщо питай и не се притеснявай.
          За това първо виж дали идва плюс на фара!
          Ако идва, провери и минуса!
          Няма какво да е друго!
          Точно така! Аз го имах абсолютно същия проблем и тръгнах веднага да сменям крушки. Слагам първа не светва , слагам втора- пак не свети, а то точно бушончето за лява къса светлина беше дало фира.
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #6
            и при мен беше изгорял бушон на лява къса светлина...........

            Comment


            • #7
              Темата е полезна обмени се информация , благодаря на всички , но направо ме е срам да си кажа ... какво всъщност излезна , ми тъйкато левия къс фар е блокиран от една пластмаса която трябва да се махне , изобщо не съм видял кутията за късия фар всъщност съм развъртял дългите и съм сменил тях, днеска всичко е наред . Но пак темата е полезна , ако някой има проблем с фаровете

              Поздрави
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Темата е полезна обмени се информация , благодаря на всички , но направо ме е срам да си кажа ... какво всъщност излезна , ми тъйкато левия къс фар е блокиран от една пластмаса която трябва да се махне , изобщо не съм видял кутията за късия фар всъщност съм развъртял дългите и съм сменил тях, днеска всичко е наред . Но пак темата е полезна , ако някой има проблем с фаровете

                Поздрави
                Няма нищо срамно - и аз съм го правил като не гледам и не мисля

                Comment


                • #9
                  Браво, откачалко!
                  Пращам ти покана за приятелство!
                  Малко са хората, които културно казват, как се е разрешил проблема, а още по-малко тия, които си признават грешките!
                  Както казват руснаците: за един бит , пет небити дават!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X